ДОГОВІР (ОФЕРТА)


про надання послуг із навчання в Онлайн школі пошиття Ірини Антонюк в режимі онлайн


ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Антонюк Ірина Валеріївна, (надалі іменується – «Виконавець»), з однієї Сторони, та будь-яка фізична особа, що має повну дієздатність, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію укласти договір (оферту) та своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору (надалі іменується – «Замовник»), з іншої Сторони, надалі разом іменовані - Сторони, а кожен окремо - Сторона, уклали цей Договір (оферту) про надання послуг із навчання в Онлайн школі шиття Ірини Антонюк в режимі онлайн (надалі іменується - Договір) про наступне:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1. Цей Договір укладається шляхом надання повної і безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1.2. Договір є договором приєднання з усіма наслідками, визначеними ст.ст. 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.

1.3. Договір вважається укладеним (оферта вважається акцептованою) з моменту здійснення будь-якої з наступних дій: - оплата (в т.ч. часткова) Замовником або іншою особою вартості послуг Виконавця; - здійснення з боку Замовника будь-якої дії спрямованою на прийняття пропозиції укласти цей Договір або фактичне користування послугами за цим Договором.

1.4. Акцептуванням цього Договору Замовник підтверджує факт ознайомлення, згоди та прийняття усіх умов цього Договору в цілому (в повному обсязі без виключень.)

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ


2.1. Виконавець пропонує та зобов’язується після акцептування цього Договору надати Замовнику послуги із навчання на курсах в режимі онлайн (надалі також іменуються – послуги) в Онлайн школі шиття Антонюк Ірини.

2.2. Послуги Виконавця із навчання на курсах в режимі онлайн, в залежності від обраних Замовником, можуть включати один або декілька напрямків. Інформація розміщена на веб-сторінці Виконавця за посиланням: https://instagram.com/atelier_iryna_antonyuk.

3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ


3.1. Послуги за цим Договором надаються викладачами з боку Виконавця, шляхом проведення онлайн-занять в режимі реального часу або у записі, за обраним Замовником напрямком курсу, та/або надання Замовнику доступу до навчальних та інформаційних онлайн-матеріалів.

3.2. Замовнику після акцептування цього Договору, надається частковий або повний доступ до онлайн площадки/сервісу, на якій протягом всієї тривалості курсу будуть розміщуватись посилання на онлайн-заняття та/або навчальні та інформаційні онлайн-матеріали (відео, текстові, тощо).

3.3. У разі неможливості проведення онлайн-занять у раніше визначені терміни, з причин, що не залежать від Виконавця, Виконавець може перенести терміни їх проведення повідомивши про це Замовника шляхом розміщення інформації на вебсторінці Виконавця за посиланням: https://instagram.com/atelier_iryna_antonyuk. Також в чаті самого курсу (посилання щоразу різні, відносно самих курсів).

3.4. Послуги за цим Договором вважаються наданими Виконавцем: - для онлайн-занять в режимі реального часу – з моменту закінчення онлайн-заняття (в незалежності від того чи приймав у ньому участь Замовник); - щодо надання доступу до записів, навчальних та інформаційних онлайн-матеріалів (відео, текстові, тощо) – з моменту реалізації Виконавцем технічної можливості доступу до записів або матеріалів (в незалежності від того чи користувався ними Замовник).

3.5. Всі претензії Замовника з питань надання послуг за цим Договором приймаються Виконавцем до розгляду в письмовій формі на електронну пошту Atelier-antonyuk@outlook.com з темою "притензія" , протягом 2 (двох) днів з моменту надання послуг. Виконавець розглядає отриману від Замовника претензію протягом 7 (семи) днів з дня її одержання. Претензії отримані Виконавцем після означено строку не розглядаються.

3.6. У разі якщо протягом строку визначеного п. 3.5 цього Договору Виконавець не отримав претензію, вважається, що послуги надані Виконавцем належним чином, в повному обсязі.

4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН


4.1. Виконавець зобов’язаний:

4.1.1 Провести навчання Замовника за обраним ним курсом чи Майстер Класом, відповідно до умов цього Договору, тільки за умови повної оплати Замовником вартості послуг Виконавця, у відповідності до цього Договору.

4.1.2. На свій розсуд забезпечувати Замовника під час навчання навчальними та інформаційними онлайн-матеріалами (відео, текстові, тощо).

4.1.3. Інформувати Замовника про перенесення онлайн-занять із причин, що залежать від Виконавця.

4.1.4. Після проходження курсу в повному обсязі Замовником, а також успішного захисту виконаної роботи, після закінчення навчання видати сертифікат недержавного зразка.

4.2. Виконавець має право:

4.2.1. У разі потреби заблокувати Замовника, чи скасувати доступ з приводу порушення норм етики та поведінки, образливих термінів тощо.

4.2.2. Скасувати доступ Замовника до онлайн-занять у разі порушення термінів оплати, передбачених цим Договором, до повної оплати.

4.2.3. Розмістити виконану роботу Замовника або її частини, а також фото та відео за участю Замовника, на веб-сторінці Виконавця за посиланням: https://instagram.com/atelier_iryna_antonyuk , а також в інших джерелах https://sewing-school-by-antonyuk.com.ua/ (інтернет, журнали, рекламні та інші видання) без письмової згоди Замовника.

4.2.4. На власний розсуд обирати програму, методи та прийоми навчання на курсах, що не суперечить цьому Договору.

4.3. Замовник зобов’язаний:

4.3.1. Своєчасно та в повному обсязі здійснити оплату послуг Виконавця.

4.3.2. Демонструвати взаємну повагу до викладацького складу, адміністрації Виконавця та інших студентів школи.

4.4. Замовник має право:

4.4.1. Виконати й захистити свою роботу після закінчення навчання на курсі.

4.4.2. Отримати сертифікат недержавного зразка за умови проходження курсу в повному обсязі, а також успішного захисту своєї роботи, виконаної Замовником.

5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ


5.1. Вартість послуг Виконавця розміщена на веб-сторінці за посиланням https://sewing-school-by-antonyuk.com.ua/ та https://www.instagram.com/atelier_iryna_antonyuk та залежить від обсягу обраних Замовником напрямів курсів, що надаються за цим Договором.

5.2. Вартість послуг не включає комісію банків/платіжних систем, що стягується підчас здійснення платежу.

5.3. Оплата послуг здійснюється Замовником або іншою особою, у національній валюті України та у конвертованій у гривні валюті у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі або за допомогою платіжних систем, шляхом внесення передоплати (авансу) або повної оплати за навчання.

5.4. Датою повної оплати послуг є дата зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.

5.5. Під час оплати Замовник в призначенні платежу зазначає: П.І.Б та найменування курсу або оплата за курси. Після здійснення оплати Замовник будь-яким зручним для нього способом повідомляє про факт оплати, свої контактні дані (ПІБ) та іншу інформацію необхідну Виконавцю для надання послуг за цим Договором, якщо оплата відбувалася на рахунок ФОП. У разі неповідомлення Замовником означеної інформації Виконавець не несе відповідальність за стягнену суму з рахунку Замовника та за ненадання послуг за цим Договором.

6. АВТОРСЬКІ ТА СУМІЖНІ ПРАВА


6.1. Усі авторські та суміжні права на записи онлайн-занять, навчальні та інформаційні онлайн-матеріали (відео, текстові, тощо), які стали відомі Замовнику під час навчання на курсах належать Виконавцю. Замовник має право використовувати їх лише в особистих цілях.

6.2. Замовник не має права передавати доступ до отриманих записів онлайн-занять, навчальних та інформаційних онлайн-матеріалів третім особам, опубліковувати, публічно відтворювати будь-яким способом та у будь-якій формі, повторювати, копіювати, а також використовувати в комерційних цілях.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. КОМПЕНСАЦІЇ


7.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством та цим Договором.

7.2. Виконавець не несе відповідальність за невідповідність онлайн-занять та/або навчальних та інформаційних онлайн-матеріалів очікуванням Замовника за його суб'єктивною оцінкою.

7.3. Виконавець не несе відповідальності, у разі якщо Замовник не зміг скористатись послугами з причин, що не залежать від Виконавця (відсутність у Замовника відповідного програмного забезпечення, його несправність або наявність інших технічних обмежень, відсутність чи обмеження доступу до мережі інтернет, неприйняття участі у онлайн-заняттях з незалежних від причин Виконавця, тощо). В такому разі сплачена вартість послуг не повертається, та Виконавцем не здійснюється жодних компенсації.

7.4. У разі якщо Замовнику не були надані жодні послуги за цим Договором, з вини Виконавця, сплачена вартість послуг повертається Виконавцем протягом 30 (тридцяти) днів з моменту отримання письмової вимоги (за умови наявності прямої вини Виконавця).

7.5. У разі передачі Замовником будь-яких навчальних або інформаційних онлайн матеріалів (відео, текстових, тощо), записів онлайн-занять та інших даних отриманих ним за цим Договором, третім особам, в тому числі в комерційних цілях, Виконавець має право припинити Замовнику доступ до особистого кабінету та вимагати відшкодування Замовником спричинених збитків, сума назначається у пʼятидесятикратному розмірі, від вартості курсу.

8. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ


8.1. Загальні положення
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», підписуючи (акцептуючи) цю пропозицію, Замовник надає добровільну згоду на обробку своїх персональних даних (далі – Дані).
8.2. Мета обробки даних
Дані використовують з наказом:
  • Надання послуг, передбачених цим договором.
  • Інформація про умови, зміни та додаткові можливості курсу/послуг.
  • Надсилання інформаційних та маркетингових матеріалів (за згодою Замовника).
8.3. Перелік оброблених даних
До обробки можуть бути включені такі категорії Даних:
  • Привище, ім'я, по батькові.
  • Контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).
  • Адреса проживання або доставки (за потреби).
  • Інші дані, необхідні для виконання умов договору.
8.4. Порядок обробки
Дані обробляються автоматизованими та неавтоматизованими способами із дотриманням вимог чинного законодавства України, у тому числі на захист Даних від незаконного доступу, змін чи розголошень.
8.5. Передача даних третім особам
  • Дані не передаються третім особам без попередньої згоди Користувача, за цією ознакою, передбачених законом.
  • Передача даних можлива у разі виконання юридичних зобов'язань або для надання послуг через партнерів, які забезпечують дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних».
8.5. Зберігання даних
Дані зберігаються протягом періоду, необхідного для виконання умов договору, а також для цілей бухгалтерського обліку та звітності, якщо інший термін не передбачений законодавством України.
8.6. Права Замовника
Замовник має право:
  • Отримувати інформацію про обробку своїх даних.
  • Вимагати внесення змін, виправлення або видалення даних у разі їх неточності або незаконної обробки.
  • Відкликати згоду на обробку Даних, вступивши Виконавця в письмовій формі (відкликання може призвести до неможливості виконання умов договору).
8.7. Контактна інформація Виконавця
У разі запиту або звернення щодо обробки даних, Замовник може звернутися до Виконавця за інформацією у домовленості контактною інформацією.

9. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)


9.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладання цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити розумними заходами.

9.2. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) за цим Договором є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха; інші події в країні перебування чи регіоні, що несуть в собі загрозу життю, здоров’ю та особистій безпеці людей, що знаходяться поза контролем Сторін, тощо.

9.3. Сторона, для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себе зобов'язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), повинна негайно за допомогою будь-яких доступних засобів повідомити про такі обставини іншу Сторону в максимально стислий строк: про час настання, можливу тривалість та вірогідну дату припинення дії даних обставин.

9.4. При настанні форс-мажорної обставини (обставини непереборної сили) зобов’язання за цим Договором переносяться на строк дії таких обставин.

9.5. Наявність та строк дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) має бути підтверджено сертифікатом виданим Торгово-промисловою палатою України.

10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ


ФОП Антонюк Ірина Валеріївна

ЄДРПОУ 3228023482

Категорія платника податку – платник єдиного податку 2 група.

Реквізити для оплати:

IBAN
UA843052990000026207677943084

Місцезнаходження: Україна, м. Ковель

Контактний телефон: +38 0968004614

E-mail: Atelier-antonyuk@outlook.com
Made on
Tilda